Veelgestelde vragen

Eén zot heeft meer vragen dan honderd wijzen kunnen beantwoorden. En daarmee zeggen we niet dat je zot bent, wel dat je ongetwijfeld vragen hebt. En door onze jarenlange ervaring weten we welke vragen dat waarschijnlijk zijn. Dus hierbij al proactief de antwoorden. 

Categorie

Heb je een andere vraag?

Neem dan gerust contact met ons op.

Meest gevraagd

  • Corona: welke maatregelen?

    In verband met de corona worden bepaalde maatregelen opgelegd. Deze zijn ten aanzien van de bezoekers maar ook ten opzichte van ons als uitbater. 
    Check www.farmfun.be/corona voor de actuele informatie. Let op: je verlaat het online reserveren.

  • Welke kleding draag ik best?

    Je draagt best sportieve kledij die makkelijk zit. We zijn een boerderij, dus je hoeft je niet op te tutten. Een gewone jeans is ideaal. Het zou kunnen dat je een klein beetje vuil wordt door bv gras of stro. 

    Bij nat weer draag je best hoge schoenen of laarzen, of je brengt reserveschoeisel mee. 

  • Wat is het verschil tussen de Farm Expert Games en Farm Games?

    Beide programma's zijn fun gericht, gecoördineerd door een toffe spelbegeleider, in competitieverband, geschikt voor een brede doelgroep (leeftijd, conditie, uitdaging,...) en altijd (ruim) 3 uur. 

    De Farm Games zijn laagdrempelige denk- en doeopdrachten, ideaal voor een leuk dagje uit.

    De Farm Expert Games zijn doordachtere, verder uitgewerkte denk-en doeopdrachten. Je moet er iets meer koe-mmuniceren en koe-nnecteren met elkaar, hoewel 'fun' altijd voorop staat. Ideaal voor bedrijven die belang hechten aan een sterker kuddegevoel.

  • Kan iedereen deelnemen aan de activiteiten?

    Het merendeel van de activiteiten is geschikt voor iedereen. Ook minder sportieve of minder mobiele mensen of zwangere vrouwen kunnen plezier beleven aan onze activiteiten.

  • Kunnen jullie ook iets doen voor kinderen?

    Op sommige locaties is er een aanbod voor kinderen. Er worden geen activiteiten georganiseerd voor groepen van volwassenen én kinderen. Met kinderen bedoelen we -14j.

  • Met hoeveel personen moet je minimaal zijn?

    Dit hangt van de activiteit af. We hebben helaas geen activiteiten voor minder dan 10 personen.

     

  • Hoe laat starten de activiteiten?

    De activiteiten bij FarmFun hebben geen vast startmoment. Alles hangt af van jouw wensen en onze beschikbaarheid.

  • Mogen we zelf drank meebrengen naar FarmFun?

    Het is niet de bedoeling dat je zelf drank meebrengt.
    De consumpties zijn ter plaatste verkrijgbaar aan democratische prijzen en zullen verrekend worden op de eindfactuur

  • Kunnen we ons opfrissen?

    Op elke locatie kan je je een beetje opfrissen of vind je wel een hoekje waar je je kan omkleden. Enkel op de vestiging Bocholt zijn er douches. Breng gerust een busje eau-de-vache mee ;)

  • Hoe laat moeten we ons aanmelden voor de activiteiten?

    Als je een kwartiertje voor de start van je activiteit aanwezig bent, ben je ruim op tijd. Het geboekte uur vind je in je bevestigingsmail.

  • Hoe verloopt de betaling?

    Nadat je boeking intern verwerkt is krijg je binnen 1 à 2 weken per e-mail een voorschotfactuur. Deze bedraagt 75% van het verwachte factuurbedrag. De betaaltermijn is 14 dagen na factuur. Het voorschotbedrag moet altijd voor de eventdatum betaald zijn. De eindafrekening krijg je na de activiteit en ook die moet je binnen 14 dagen betalen.

    Zolang je geen factuur krijgt hoef je niets te storten.

    We werken momenteel enkel via overschrijving, dus geen VISA, PayPal,...

  • Wat gebeurt er bij slecht weer?

    Je brengt het best wat kleding mee die geschikt is om ook bij lichte regen de activiteiten buiten te kunnen doen. Doet het Belgische weer zijn reputatie alle eer aan? Dan trekken we naar binnen waar de meeste activiteiten ook kunnen plaatsvinden.

  • Is FarmFun bereikbaar met het openbaar vervoer?

    Dat hangt af van de locatie die je kiest. Op de ‘Over ons’-pagina of de ‘Contact’-pagina kun je je route plannen.

  • Werken jullie ook op maat?

    Voor groepen van meer dan veertig personen stellen we graag een programma op maat samen.

Reservering en betaling

  • Kan ik een reservering na het boeken nog wijzigen?

    Als je na je boeking je gegevens wilt wijzigen kun je dit doorgeven aan ons service centre.

  • Hoe verloopt de betaling?

    Nadat je boeking intern verwerkt is krijg je binnen 1 à 2 weken per e-mail een voorschotfactuur. Deze bedraagt 75% van het verwachte factuurbedrag. De betaaltermijn is 14 dagen na factuur. Het voorschotbedrag moet altijd voor de eventdatum betaald zijn. De eindafrekening krijg je na de activiteit en ook die moet je binnen 14 dagen betalen.

    Zolang je geen factuur krijgt hoef je niets te storten.

    We werken momenteel enkel via overschrijving, dus geen VISA, PayPal,...

  • Hoe ontvang ik de bevestiging van mijn reservering?

    Je ontvangt je reserveringsbevestiging op je e-mail adres. Check eventueel je spamfilter mocht je niets ontvangen hebben.

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn. Wil je eerst in je spambox/ongewenste e-mail kijken? Het kan zijn dat de bevestiging per ongeluk hierin beland is. Kan je de bevestiging daar niet vinden? Ons service centre helpt je graag verder.

  • Ik heb mijn reservering weggeklikt bij het betaalscherm. Is deze wel doorgekomen?

    In veel gevallen is je reservering wel bij ons binnengekomen. Twijfel je hierover, neem dan contact op met ons service centre. We zoeken het graag voor je uit. We vragen je ook contact met ons op te nemen wanneer je na 15 minuten nog geen bevestiging ontvangen hebt in je mailbox.

  • Is de datum van mijn reservering na het boeken nog te wijzigen?

    Dit is afhankelijk van de datum van de reservering en de beschikbaarheid van het activiteit. Neem hiervoor contact op met ons service centre. In sommige gevallen kunnen kosten worden aangerekend voor een verplaatsing. Check de algemene voorwaarden

  • Wanneer is mijn reservering definitief?

    Je boeking is definitief wanneer je ze verzonden hebt. Je krijgt hier een automatisch bericht van in je mailbox.

    We checken alles nog handmatig en als je op werkdagen binnen 24 uur niets van ons gehoord hebt mag je er van uit gaan dat de reservatie in orde is.

  • Wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn reservering?

    Je ontvangt je bevestiging binnen 15 minuten na het reserveren. Niets ontvangen: check je spamfilter.

  • Door omstandigheden kan het event niet door gaan. Wat nu?

    Het is altijd mogelijk dat er iets tussen komt en dat het geplande event niet kan door gaan. We kijken dan voor een gepaste oplossing en een eventuele nieuwe datum. In sommige gevallen worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Hoe hoog deze zijn hangt af van de resterende tijd tot het event plaatsvindt. In onze algemene voorwaarden werd dit netjes vastgelegd. 

  • Er hebben personen afgezegd. Wat moet ik nu doen?

    Als je met minder personen komt dan aanvankelijk afgesproken kan je dat best 14 dagen vooraf melden. Dan kunnen wij het aantal medewerkers daarop afstemmen. Je kan tot 3 dagen vooraf nog kosteloos personen afzeggen. Daarna worden ze gewoon aangerekend voor zowel de activiteit als de catering.

    Vermeld best bij elke communicatie het reserveringsnummer, de datum van de activiteit en de vestiging.

  • Er komen extra deelnemers mee. Wat moet ik nu doen?

    Neem best contact op met de service desk om te kijken of het nog in de planning past. Het makkelijkste is als je dat doet via e-mail en met vermelding van je boekingsnummer, datum van het event en de locatie.

  • Ik heb nog geen voorschotfactuur ontvangen. Wat moet ik doen?

    We maken slechts éénmaal per week of twee weken onze facturen. Het zou dus kunnen dat we je factuur nog niet verzonden hebben of gekozen hebben om het nog even uit te stellen.

    Kijk ook altijd even in je spamfilter of ongewenste mails.

    Je kan  ook altijd contact opnemen met ons service centre. Vermeld dan best je reserveringsnummer.

Catering

  • Corona: welke maatregelen?

    In verband met de corona worden bepaalde maatregelen opgelegd. Deze zijn ten aanzien van de bezoekers maar ook ten opzichte van ons als uitbater. 
    Check www.farmfun.be/corona voor de actuele informatie. Let op: je verlaat het online reserveren.

  • Mogen we zelf drank meebrengen naar FarmFun?

    Het is niet de bedoeling dat je zelf drank meebrengt.
    De consumpties zijn ter plaatste verkrijgbaar aan democratische prijzen en zullen verrekend worden op de eindfactuur

  • Wat als ik specifieke wensen heb m.b.t. de catering?

    Geef tijdig aan als er specifieke wensen zijn voor de gerechten. Meestal kunnen we dit aanbieden, maar moet het wel vooraf gecommuniceerd worden met onze traiteur. Doe dit best in een zo vroeg mogelijk stadium. Vermeld er dan duidelijk bij over welke reservering het gaat + datum + vestiging.

    Dit kan gaan over allergenen, halal, veggie, veganistisch,...

  • Wat wil 'opstartkosten' zeggen?

    Er worden eenmalige kosten aangerekend die niet afhankelijk van de groepsgrootte zijn. Dit kan bvb

    • bij de huifkar: je betaalt enkel de 'opstartkosten'. Geen bedrag per persoon.
    • bij de BBQ: je betaalt 'opstartkosten' voor de persoon die het vlees bakt, vervolgens voor het eten per persoon.

Activiteit en accommodatie

  • Corona: welke maatregelen?

    In verband met de corona worden bepaalde maatregelen opgelegd. Deze zijn ten aanzien van de bezoekers maar ook ten opzichte van ons als uitbater. 
    Check www.farmfun.be/corona voor de actuele informatie. Let op: je verlaat het online reserveren.

  • Welke kleding draag ik best?

    Je draagt best sportieve kledij die makkelijk zit. We zijn een boerderij, dus je hoeft je niet op te tutten. Een gewone jeans is ideaal. Het zou kunnen dat je een klein beetje vuil wordt door bv gras of stro. 

    Bij nat weer draag je best hoge schoenen of laarzen, of je brengt reserveschoeisel mee. 

  • Wat is het verschil tussen de Farm Expert Games en Farm Games?

    Beide programma's zijn fun gericht, gecoördineerd door een toffe spelbegeleider, in competitieverband, geschikt voor een brede doelgroep (leeftijd, conditie, uitdaging,...) en altijd (ruim) 3 uur. 

    De Farm Games zijn laagdrempelige denk- en doeopdrachten, ideaal voor een leuk dagje uit.

    De Farm Expert Games zijn doordachtere, verder uitgewerkte denk-en doeopdrachten. Je moet er iets meer koe-mmuniceren en koe-nnecteren met elkaar, hoewel 'fun' altijd voorop staat. Ideaal voor bedrijven die belang hechten aan een sterker kuddegevoel.

  • Kunnen we ons opfrissen?

    Op elke locatie kan je je een beetje opfrissen of vind je wel een hoekje waar je je kan omkleden. Enkel op de vestiging Bocholt zijn er douches. Breng gerust een busje eau-de-vache mee ;)

  • Wat gebeurt er bij slecht weer?

    Je brengt het best wat kleding mee die geschikt is om ook bij lichte regen de activiteiten buiten te kunnen doen. Doet het Belgische weer zijn reputatie alle eer aan? Dan trekken we naar binnen waar de meeste activiteiten ook kunnen plaatsvinden.

  • Kunnen personen met een fysieke beperking ook deelnemen aan de activiteiten?

    Onze programma's zijn er op voorzien dat iedereen kan deelnemen. In de meeste challenges vind iedereen wel zijn gepaste plek. Ook zwangere vrouwen of personen met een ledsel. Rolstoelgebruikers kunnen niet bij elk spel deelnemen.

  • Mogen we zelf drank meebrengen naar FarmFun?

    Het is niet de bedoeling dat je zelf drank meebrengt.
    De consumpties zijn ter plaatste verkrijgbaar aan democratische prijzen en zullen verrekend worden op de eindfactuur

  • Hoe gebeurt de groepsindeling?

    De verdeling gebeurt door middel van een koe. Iedereen mag uit het achterste van de koe  een lintje pakken. De kleur van het lintje bepaalt bij welke kudde jullie die dag horen. Klein detail: het is geen echte koe ;)

    Als je de verdeling zelf willen doen is dit uiteraard mogelijk. Je kan dit op voorhand door geven, zodat we hier rekening mee houden.

  • Wat moet ik doen als ik niet op de foto wil?

    Er worden tijdens de teambuilding foto's genomen door de spelbegeleiders. Deze kunnen gebruikt worden voor promotionele doeleinden. Uiteraard publiceren we geen foto's die provocerend zijn of waar iemand herkenbaar belachelijk wordt gemaakt. Toch liever niet op de foto? Laat het bij aanvang best weten aan de spelbegeleider. We respecteren je privacy. 

  • Hoe gebeurt de organisatie van de activiteit?

    Afhankelijk van de gekozen activiteit en de groepsgrootte worden er één of meerdere spelcoaches geselecteerd om alles in goede banen te leiden. Deze enthousiaste persoon zal de dag in goede banen leiden.

  • Kan iedereen deelnemen aan de activiteiten?

    Het merendeel van de activiteiten is geschikt voor iedereen. Ook minder sportieve of minder mobiele mensen of zwangere vrouwen kunnen plezier beleven aan onze activiteiten.

  • Kunnen jullie ook iets doen voor kinderen?

    Op sommige locaties is er een aanbod voor kinderen. Er worden geen activiteiten georganiseerd voor groepen van volwassenen én kinderen. Met kinderen bedoelen we -14j.

  • Hoe laat moeten we ons aanmelden voor de activiteiten?

    Als je een kwartiertje voor de start van je activiteit aanwezig bent, ben je ruim op tijd. Het geboekte uur vind je in je bevestigingsmail.